09.09.11

Baby you´re glistening, i can see it in your eyes that you´re listening.

Imorgon, idag, är det KULTURNATTEN. Jag är så pepp. Jag vet inte riktigt varför men jag har nog aldirg varit så pepp inför kulturnatten som jag är nu. Kanske när jag gick nian eller nått. När man var ung och naiv. Höhö..
Idag har jag och Emilia åkt ut till gränby och hälsat på Anna. Sen hade jag rodd/rep från halv tre till åtta. Jag var hyffsat mosig i huvudet kan jag säga. Men det känns hyffsat bra nu faktiskt. Ska bli kul med lit show. Kusinen var här på middag ikväll, synd att jag missade halva då jag hade rep...
Imorgon måstee jag tänka smart. Bli helt bestämd på vad jag ska ha på mig så jag slipper släpa runt en massa. Sen måste jag fixa "nödproviant" för kvällen. Jag hoppas verkligen att kvällen blir bra imorgon!
Nä, nu ska jag sova!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0