11 vol 2

What's the point in doing anything if you never notice?

Jag blir tokig på mig själv. Jag ska hålla på att överanalysera allt och övrdriva som fan. Varför? Så dumt, eller hur? Ja, jag vet. Men vad gör man liksom??
Idag har jag typ inte gjort något. Jag tog en promenad med min fina Maria. Sen tog jag ett bad, så skönt. Sen har jag bara tittat på TV. Imorgon ska jag träffa Emilia , hon åker ju tillbaka till norge i två dagar på tisdag så måste ju kompensera för den tid som vi missar då.. och sen ska jag sitta barnvakt imorgon också. Tänkte cykla, hoppas på fint väder annars blir jag nog illa tvungen att ta bussen. (ett mycket intressant och välformulerat inlägg det hära..)
Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!
pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0