11.09.11

You really get me going.

God morgon! Jag vaknade för 15minuter sedan. Dagen är typ över nu..
Gårdagen var lyckad. Först repade vi med De Visa och sen träffade jag Emilia och åt lunch och chillade. Sen var der dags för show som gick bra. Det var mer än fullsatt och allt gick super. Efter så gick jag Maria Malin och Elin och smygsöp som sjuttonåringar. Då kom polisen och hällde ut vårat vin. haha.. Men vi blev inte bittra utan när dom hade gått så tog vi fram nästa flaska. Sen drog vi på Ailucrash. Så. Jävla. Bra. Då var jag lite lycklig, när jag stod där och hoppade med Emilia. Efter att ha betett sig som en liten fjortis(få skiva signerad och ta bild) så drog vitill Framfickan en sväng. Sen fram och tillbaka i stan ett tag. Tillslut hamnade vi hos Mathias några timmar. Sen tog vi taxi hem. Mycket bra kväll!
Idag mår jag fint. Kunde inte vara bättre.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0