12.09.11

I'm on top of the world and you are my gravity.

Skön dag ändå. Började med att möta Emilia i stan och vi åkte direkt till Röda Korset och sen vidare för lyxlunch på IKEA och sedan en shoppingrunda i boländerna. Sen åkte jag hem till Maria en sväng innan jag skulle vara barnvakt klokan fyra. De två timmarna spenderades framför Toy Story 1. Skönt jobb ändå! När jag kom hem åt jag lite middag och sen körde jag några km crosstrainer till SATC och sen lite lugn och ro framför Ensam Mamma Söker. Tycker dete är ett fånigt gulligt program.
Imorgon har jag föreläsning på morgonen, borde läsa sidorna till det. Sen ska jag träffa Anna på stan. Jag ska även hämta ut mina skor som jag lämnade in idag. Det skulle kosta 120kr att klacka om dom. Det är ju typ gratis. Jag var beredd att betala minst 300.. Men det är helt okeej. Nu ska jag återgå till mitt wordfeud och sen läsa min "läxa" och sen försöka sova lite.
Tchuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0