13.09.11

Du måste älska mig ändå.

Lång dag idag. Först föreläsning klockan nio som var lagom seg. Läraren tjatade om "Det är normalt, ni ska inte fatta nu, det kommer sen". Det var mycket regler inom den fyrstämmiga satsen. Efter många notsträck så träffade jag Anna på stan för lunch. Sen gick vi igenom halva New Yorkers sortiment och kom med förbättringar. Som Anna sa, man får väldigt mycket för pengarna där. Det är både spets kedjor och lack typ.. Efter några timmar på stan så tog vi bussen hem där jag chillade ett tag, utan internet. Det är något knas med det. Telias fel allt ihop. Ska väl fixas om nån vecka. Tills dess får vi ha halvtaskigt internet. Efter två timmars wordfeud med mobiltnätvärk och lite basilika kyckling senare så tog jag bussen mot F&S för att köra säsongens första Fuego med Maria. Svettigt. Krångligt. Kul.

Imorgon är det Onsdag. Då ska det bli öl.
PIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0