15.09.11

What the well am i doing here?

Det känns som söndag kväll. Har haft en sån typisk söndag. Vaknat halv ett hos Maria, tittat på SATC träffat Rebbeca och Emilia i stan, käkat kebab och haft teorilektion. Men det är ju bara torsdag. Skönt. Imorgon ska jag och Maria färga håret sen ska jag sitta barnvakt hela kvällen. Ktching.
Igår städade jag och tvättade och jobbade lite. Sen åkte jag till Emilia och chillade ett tag. Tillsut drog vi ut till Norrlands i väntan på att Maria skulle komma in till stan. På Norrlands blev det öl och internationellt sällskap. Mycket trevligt. Sen drog vi till Williams där det inte var drag. Dom hade något jazzband som spelade så högt att man inte hörde vad man tänkte ens, så vi drog ganska snabbt till Palermo istället. Sen drog jag och Maria och åt på Max innan vi tog taxi hem till henne. Jag tror aldrig att det har varit så gott med hamburgare faktiskt.


Nu ska jag sova!!
pis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0