16.09.11

How can someone you've never met describe exactly how you felt at one moment.
Dagen dåra, jag har färgar håret och suttit barnvakt. Nu är jag riktigt ljushårig, gillar inte riktigt den här första veckan direkt efter färgningen. Jag vill ha lite utväxt. Jag funderar på om jag ska lägga i en lite silveraktig nyans på, för att få bort de gula. Vi får se hur det blir med den saken..
Jag träffade även Anna en stund, var och så är hemligt.. smått kriminellt. Väldigt trevlig pratstund om allt och inget.
Imorgon måste måste måste jag städa, har inte gjort det på alldeles för länge. Sen ska jag nog in till stan med min andra halva och kolla nån grej på Glitter. På kvällen ska jag på tjejmiddag hos Camilla. Vad mer kvällen bjuder på får vi se. Jag vill dricka öl.
Nu kommer föräldrarna hem snart och jag tar förmodligen över deras taxi så jag slipper cykla hem genom mörka Gottsunda. Men det innebär att jag måste hämta den typ imorgon eller nått.. Livet är fyllt av mariga val......
Nu ska jag fördriva dom sista minuterna här med HIMYM eller nått..
PIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0