18.09.11

And your eyes are focused on me.

Jag hade den bästa kvällen på länge igår. Började med super mysig middag hos Camilla. Sen åkte jag in till stan för att träffa Emilia och Anna. Vi drack världens största öl på Norrlands och sen kom Maria så då drog vi till Williams. Så bra. Sen var vi där några timmar och jag sprang runt hela tiden och pratade i telefon och träffade folk. Knasigt. Sen bestämde vi oss för att dra till Stationen. Vi mötte Alexander och drog för att träffa de andra grabbarna. Det slutade med att vi drog till Palermo, vi lämnade av Maria vid bussen först.. Hon SKULLE ta sista bussen hem. Det var viktigt... Haha.. När vi kom fram till Palermo så var det kö(!). sjukt?? När vi tillslut kom in så fick vi tränga oss fram för att hittade dom andra. Sen efter lite knas hit och dit så drog alla till en något creepy lägenhet och "efterfestade" där. Efter ett besök på McDonalds så tog jag sju bussen hem. Tog in tidningen på vägen, kändes bra! Jag gick upp kl 3 idag. Känns också bra!
Men jag blev väckt av Emilia som ringde kl 10(!) och vägrade sluta ringa. Min mobil hakade upp sig när jag skulle svara så den bara fortsatte ringa. Tillslut gav den med sig och we made contact. Sen sov jag vidare.
Jag träffade Maria en stund här på eftermiddagen och upptaderade henne om sluteet på kvällen.

Älsk<3

A-game


Vi gifte oss förresten

Enbenta brudarna!


Nu ska jag titta på någon bra film kanske..
PIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0