19.09.11

Where are we? What the hell is going on?

Försökte mig på att gå och lägga mig efter endast 6,5 h vaken. Det gik inte alls. Låg och halvsov oh lyssnade på musik i tre timmar sen tittade jag på HIMYM(blir standard för mig) sen låg jag vaken ytterligare 4 h. Så jag mådde inte så bra imorse. Bara allmänt dåligt. Så fruktansvärt ont i ryggen. Ont i huvudet. Jag ville bara dö. Ställde in dagens planer och har sovit, kollat SATC och ätit minikötbullar. Nu ska jag laga riktig mat.

Åhh.. Emilia har lämnat in engångskameran idag! Åhh.. Imorgon får vi se bilderna. Först från Power Meet och sen några utvalda kvällar därefter. Psyched..

vill bara att denna dag ska vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0