20.09.11

Were you molested by a care bear?

Jag kan inte sova på nätterna längre. Jag somnade inte förenst halv fem inatt typ så det blev ingen föreläsning för mig imorse. Sov till 12 och åkte sedan in till stan och träffade min favorit My. Vi hade mycket catching up to do, kan jag säga. Sen träffade jag Emilia och kollade på bilderna från engångskameran. Åh va roligt det var att se dom. Vissa kanske sved lite... Men gud va jag saknar Power Meet.
Nu sitter Emilia här med mig och tittar på Love and Other Drugs. Super mysigt.

Här kommer några bilder från kameran:

Från Powermeet:
1. Manne och Martin i sjukhusdräkter. 2. Tom i bikini och sandaler med Linus som hjälper att hålla boobsen uppe. 3. En smått groggy Johnny. 4. Emilia på lördagmorgonen efter 2hs sömn. 5. David i Sebbes knä. 6. Martin och några random dudes

Kulturnatten, jag och Ludde från Ailucrash

Min fina tjejer från i Lördags. Älskar bilden!


Älskar bilden på mig och Emilia! Den är från i onsdags på Norrlands. Älskar den tjejen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0