21.09.11

I donät see things for what they are. I see them for what I am.

Hade en oerhört mysig kväll med Emilia igår. Vi gick på safari i sunnersta och tittade på musikalen från ettan. Sen sov vi till tolv och då fick jag ett väldigt roligt samtal. Det hela spikas imorgon och då får vi se var det leder. Excited!! 
När Emilia åkte hem så chillade jag galet tills jag åkte iväg för att hämta lilla Oscar från skolan. Sen satt han och jag och tittae på Martin Morning i typ två timmar med avbrott för fiskburgare. Resten av dagen har jag bara slöat typ. Fixat tack-kort och tittat på serier.
Imorgon har jag en fullspäckad dag som börjar med föreläsning och slutar med konsert.

Fan va jag hade längtat efter om där bilderna som vi fick igår. Jag saknar verkligen sommaren. Nästa alla bilder var asfina men vissa väckte både gammla känslor och minnen. Men det här med engångskamera ska bli standard!

Nu ska jag försöka sova, sov inte så mycket i natt heller, och hoppas på att jag sover några timmar i alla fall...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0