22.09.11

I caught myself in too many world, position unknown loneliness hurts.

dagen då. Började utan föreläsning. Gick dit. Var vaken och sen ba va den inte. Dålig stil. Då drog jag till Luthagen för att göra Emilia sällskap istället. På något ´konstigt sätt så tyckte jag att det lät bättre att spendera en timma med emilia och sen driva runt ensam på stan i två timmar lär bättre än att åka hem och sova två timmar och sen åka tillbaka. Men jag gick i alla fall till Luthagen, gick vilse först, och spenderade lite tid med Emilia. Sen satt jag på Åhlens café och drack kaffa och pluggade innan jag drog ut till City Gross. Där är jag nästan officiellt anställd(!!!). Sen käkade jag mysig lunch med Malin innan jag åkte ut till Sunnersta och tog ene trevlig promenad med Anna. Sen åkte jag hem och åt och innan jag åkte in till stan igen för att ha teorilektion. Direket efter teeorin drog jag till Katalin för att gå på Vibafemba, som var så bra. Jätte coolt och roligt. Jag vill gifta mig med basen. Sen blev det öl med Emeilia och Rebecca för att fira mitt vuxenliv.

Jag och Becca:

Jag och Emilia har köpt en skinnjacka tillsammans. SNYGG!(fin bild, ja)

Cool frilla jaoo som lämnade tjusiga lockar efter sig;)

Fan va jag ska sova gott i natt. Gick upp åtta och har druckit öl.
God Natt
Update: Jag bord vara portad från facebook ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0