23.09.11

One day we are going to find our way home, cause angels aren't meant to walk alone.

Jag är helt slut. Jag, som numera är officiellt anställd på City Gross, har jobbat hela dagen. Jag började pang på i kassan. En fredag plus att det är löning idag. Så det var full rulle hela dagen. Jätte roligt men knepigt med alla PLU-koder. Jag har ganska chill schema, jobbar varje fredag plus varannan helg+ extrapass. Helt okej.

Löning idag då.. Man kanske borde gå ut? Men lite sent nu, va? Sen får jag ju inte så mycket lön än va. Eller jo, barnvaktslönen.. Hoppas jag fick den idag. För det behöver jag imorgon, då är det fest! Skulle varit kul att gå ut idag men jag är slut och har jätte ont i benen. Nä, nu håller jag på att somna. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0