24.09.11

Because you're killing me, you've been killing me since you said hello.

Jag är så mätt. Jag tror att jag kommer spy på bussn in till stan eller nått.. Vi har nämligen haft temamiddag idag. Den här gången var det tema Hard Rock Cafe. Strawberry Daquiri till fördrink med nachos och guacamole som tilltugg. Sen potatoskins, hamburgare, spareribs, coleslaw och hemmagjorda pommes. Skit gott men jag orkade inte ens halva min hamburgare, inga ribs och ingen coleslaw. Till efterrätt kommer det bli sundaes med chocolate fudge, men jag skippar nog det....
Om en halvtimma går min buss, det blir party med brudarna Anna, Emilia och Malin! Jag ska möta upp Emilia på Norrlans tio sen kommer dom andra runt halv elva. Åh, hoppas kvällen blir bra! Hoppas jag pallar. Jag är helt trött i kroppen efter jobbet igår. Det kommer ta kål på mig...
Adjööö

Kommentarer
Postat av: My

Jag hoppas er kväll blir dunder :D

2011-09-24 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0