25.09.11

I'm staring at a frozen piece of time.

Shit va jag är trött. Jag är så sugen på att gymma. Men jag orkar inte idag. Igår började kvällen på Williams med Emilia och Becca. Sen var några från min gamla klass och musikklassen där också. Kul att träffa dom igen. Sen kom Anna och Malin dit och ganska snabbt förflyttade vi oss till Norrlands. Där tog vi först en öl inne på orvars och sen drog vi in oh tokdansade på 04gasken. Dom hade liveband vilket jag älskar, man får sån energi av det. Sen drog vi till Palermo en stund efter nån timmas dansande, där anslöt några grabbar och vi drog, efter några öl hem till Mathias och efterfestade till morgonen. Sen sov vi i den smått läskiga lägenheten. Jag kom hem för 2.5 h sen (16:00) och hoppade rätt in i duschen. Kände mig hyffsat ofräsh efter det kvava dansgolvet på Norrlands...

Jag upptäckte precis att jag jobbar på nyårsdagen! och Nyårsafton! Jag tror jag dör...

Nu ska jag mäta ut exakt hur stort det här rummet är på ett ungefär.
-Kyckling

Nu måste jag göra något så att jag inte somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0