26.09.11

You're so fucking special, I wish I was special.

Dagen då.. Jag träffade Emilia kl två för en kopp kaffe och en hel del tjejsnack. Sen besökte vi massor av butiker och shoppade för, i alla fall för min del, pengar som jag inte har. Blev två tröjor, en gul och en orange så här till hösten! Efter ytterligare en kopp kaffe så skiljdes vi åt i två timmar, då jag hade teori. Sen möttes vi upp för bio, Crazy Stupid Love. Helt okej film. Rolig.
Imorgon har jag föreläsning och så ska jag jobba. Jag ser fram emot jobbet i alla fall. Börjar fyra och föreläsningen slutar tolv så blir lite plugg hos Emilia innan jag åker ut till City Gross.

Känner att en glad bild skulle sitta fint här va..
Det blir utgång på Onsdag. Följ med! (än så länge är jag ensam.. )


it was like a slap in the face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0