27.09.11

Nu säger jag det jag egentligen inte får, jag hatar när det går bra för dig.

Lång dag idag då. Den började med att jag inte sov någonting på natten typ. Mellan 5 och åtta sov jag lite. Men hade föreläsning på morgonen som gick bra. Det var mycket tid att göra uppgifter enskilt men det är så tråkigt. Man ska fylla i fyra stämmor genom att följa massor av regler. Men det går i alla fall ganska bra. Etfer föreläsningen så träffade jag Emilia på stan för en kaffe innan vi skulle hem till henne och plugga. Men på grund av vissa faktorer så blev fikan längre än planerat och pluggtiden allt kortare. Vid tre tog jag bussen ut till CG för att jobba till stängning. Det gick mycket bättre idag än förra gången, inte så konstigt kanske. Men det var några smärre kriser idag som ett jammat myntinkast och en kupongkris men inget som CG's personal inte kan hantera. Väl hemma så åt jag välförtjänad (sen)middag och tog en dusch. Så intressant.
Imorgon så ska jag träffa Maria nån gång på förmiddagen och sen åka ner på stan med henne. Vi får se.. litee svårt att planera bra över sms. Sen så ska jag i alla fall sitta barnvakt några timmar innan jag drar in till stan för öl med Emilia.Åhh.. hon och jag ska till Kalmar om några veckor!!!KUL
Nä nu ska jag ta igen sömnen som jag inte fick. Fast jag sov faktiskt 13,5h natten till måndag.. är det mänskligt?


Saknar faktiskt sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0