28.09.92

The moment i met you, that moment i forgot about everything i've been through.

Det dunkar i mitt öra. Jag tappade min töjning för ca 3 veckor sedan och har inte satt i en ny förens idag. Varför? Ingen aning. Det gjorde i alla fall ont och du är min örsnibb stekhet och dunkar. Tummen upp.
Jag kan knappt hålla ögonen öppna av någon anledning. Jag sov till halv tolv imorse och gick inte och la mig allt för sent. Det är knasigt. Men jag får ta och tagga till nu, ska möta Emilia på Norrlands om en timma.
Idag har jag och Maria åkt ner på stan och shoppat lite. Eller ja, hon shoppade inte jag. Sen tog vi en fika innan jag skulle till Södra Gottsunda för att vara barnvakt. Det gick bra. Tittade på nån legofilm och Nicke Nyfiken och åt korv med bröd.
Jag måste skärpa mig när det gäller mina pengar. Jag har spenderat alldels för mycket på senaste tiden. Och jag märker det inte ens? Jag har ett problem!
Shit nä.. nu måste jag ta en snabb kaffe innan jag springer iväg till bussen.

Jusste... Biljetter till Kalmar är bokade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0