29.09.11

Rest your head I'll take you high.
Jag tappade min telefon igår men som tur var så hittade en gubbe den och tog med sig den. Tyvärr så bodde han ute i årsta så jag kunde inte få tillbaka den igårkväll. Men han var så snäll att han åkte förbi Emilia och lämnade den idag. Sen var hon så snäll och åkte in till stan och lämnade den till mig. Så nu är jag back on track.
Dagen.. Jag träffade Carro för lunch vilket var väldigt roligt då vi inte setts på några månader. Kändes så konstigt, hon visste ingenting. Jag var tvungen att berätta allt från början. Berätta om hela min sommar(med fokus på vissa delar). Efter lunchen följde jag henne till hennes jobb och promenerade sedan till universitetet för lite verkstudier. Helt knasig kurs de där.
Sen var det dag för annan teori nämligen kör-teori. Höll på att somna hela tiden. När det äntligen var slut så drog jag en sväng till Cubus och köpte mig a little black dress. Sen var det raka vägen hem och tokchilla. Jag skulle egentligen ut idag. Till BJ för att checka när killarna spelade men jag orkar verkligen inte. Känns super trist men sånt är livet.
Imorgon är det jobb som gäller. Eller ja, reten av helgen blir det jobb. Förhoppningsvis en utgång på lördag kanske? Men jusste, jag var ju ute igår. Väldigt bra kväll förutom att jag tappade in telefon dåva.. Men jag och Emilia drog till Norrlands och drack en massa öl/stowford och fick så småning om sällskap av Ludde och Edvin. Sen fick vi även kort sällskap av "de coolaste" grabbarna där. Mr. Colombia och Mr. Harvard. "Visst är vi lite coolare än alla andra här? Ärligt? Visst är vi? Svara ärligt!??". Fick en kindpuss och en inbjudan att hänga med till ÖG men icke.
Sitter och lysnar på Maggio nu. Deet var länge sen men måste ju börja ladda nu. Anna och jag ska ju på henne om lite mer än en månad! Men just nu kan jag knappt hålla ögonen öppna här. Så ska nog ta och släcka nu, behöver sömnen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0