30.09.11

Nothing to fear but fear itself.

Idag har jag jobbat 6 timmar, tiden gick väldigt fort. Det var alltid saker att göra, vilket är väldigt roligt. Och jag ringde inte efter hjälp en enda gång! Stolt över mig själv!
Imorgon ska jag jobba ännu mer. Sen ringde dom från Norrlands idag och frågade om jag kunde vara "ordningsman" på ett event imorgon. Så imorgon jäklar! Don't mess with me! Förhoppningsvis kanske Anna och Emilia också kan jobba då. Skulle vara super roligt. Men jag hade ju tänkt gå ut imorgon men då får jag väl skippa det helt enkelt. Detta kan ju också bli kul!
Nu ska jag straxt springa iväg till bussen för att köra lite reunion med Carro Frida och Victoria. Sen får vi se vad som händer, jag ska ju faktikt upp tidigt imorgon, börjar jobba 10.

Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0