27.08.12

Stört bra helg måste jag säga. Bra avslut av "sommarlovet". Den spenderades till stor del med Anna och My sen hade vi sällskap avMaria på fredagkvällen. Vi började den kvällen hos My med en hel del vin och Pasta Carbonara. Sen tog vi bussentill stan och gjorde Bj osäkert! Har aldrig skakat så mycket rumpa som under den kvällen!
Pålördagen åktejag och mamma uppsala runt och letade efter lakan som passar till min säng. Kom hem med kuddar för 750kr(stöört). Efter en powernap och stabil middag, bestående av fryspizza, kom mina partypinglor med vin. Och vi laddade igen. Kvällen blev väldigt bra och slutade med att min taxichaufför( som sa att han älskade mig) skjutsade hem oss.
På söndagsmorgonen väckte pappa mig och vi tömde mitt rum helt och hållet. Sen åkte vi till stockholm och nu är jag här. Har precis första dagen avklarad. Sjukt nervös. Hatar sånt. Dagen bestod av upprop och lite info innan vi åkte in till Rigoletto och lyssnade på intervjuer med Polar Music Price vinnare. bland annat Ya-Ya Maa och PAUL SIMON! Stort. Lite inspirerade sådär.
Nu sitter jag hemma och har precis ätit wok. Nu ska jag chilla galet och ta igen sömnen som jag har gått miste om denna helg.
PIS
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0