22.12.12

Ge mig en två tre sekunder så delar jag mig och den bästa delen ger jag dig.

Vi överlevde undergången, nu lär vi ju klara vad som helst. Skönt det. Det skulle liksom ha varit så tråkigt om det inte gick så bra. Jag hade inte fått åka till thailand eller aldrig mer träffat jonathan t ex.
Livet är faktiskt ganska bra just nu även fast allt inte riktigt är som jag skulle vilja att det skulle vara. Jag åker till Thailand imorgon och avslutar mina sista dagar i Sverige 2012 i Uppsala. Detta är ett perfekt avslut. Träffade min Nathali i torsdags och igår var Frida, Lovisa och Staffan här och åt middag. Och ikväll kommer mina brudar hit. jag har laddat upp med en box vitt och ska nu ställa mig i köket och laga mat!

Tänkte bara avsluta det nya året med ett blogginlägg och kanske börja lite mer ordentligt nästa år igen. Men vem vet? 

God Jul och gott Nytt år!


 
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0