02.02.12

Then I go and spoil it all by saying something stupid like I love you.

Fan va jag hatar när man har skrivit ett inlägg och ska typ precis klicka "publicera" och så laggar det och allt försvinner.
Kortversionen kommer här: jobbig dag idag= jobb 1030-1600, kör=1720-1930.
Gårkvällene var mysig; Anna fyllde vuxen vilket firades med enchiladas och vitt på Tavernan men fina tjejer.
Sen har jag börjat fundera på om jag skulle skaffa Myspace på riktigt. Det är liksom kul att dela med sig av det jag man sitter timma efter timma med liksom. Men hur gör man? Känner mig som min farmor som inte ver hur man byter ringsignal på telefonen... Men deete kan man säker lära sig?
 Men nu äre ju februari(bra wordfued ord?). Snart är det Mars, min födeelsedagsmånad(!). Krisen närmar sig. Nu ska jag tokchilla innan jag somnar som en sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0