05.02.12

Skön dag. Har gjort typ ingenting. Kusinen var här typ hela dagen och vi planerade lite inför min morbrors födelsedag, han fyller 50(!). Kvällen avslutades med Wallander, perfekt slut på veckan.
Igår träffade jag Emilia en sväng innan jag åkte till sjuklingen Maria som hade blivit tillräckligt frisk att vara social. På kvällen åkte jag och Maria till Elin där vi drack vin och blev fler och fler innan vi åkte in till stan för ännu mera vin. Efter många om och men så åkte vi till Johan på lite efterfest. Sen tog jag Maria och Malin taxi till sunnersta och sov. That's all.
Jag är ledig torsdag och fredag denna vecka. Skönt, lite mitt i veckan ledigt. Får se vad man hittar på dåra. Imorgon är det i alla fall en sväng till gymmet innan jag ska jobba. Sakta med säkert ska jag komma igång.

Jag vill se Norlie & KKV. Dom spelar i Skövde på lördag.. Men vad ska man dit och göra liksom? Jag vill på roadtrip! Nån som är på eller???

Nu måste jag sova så jag orkar köra hårt på gymmet imorgon!
Natti

Kommentarer
Postat av: malin

Ta det där jäkla kortet så är jag fett på att roadtrip'a!

2012-02-06 @ 00:46:22
URL: http://justpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0