13.02.12

Ska vi göra nått äckligt baby?

Jag har haft en bra helg måste jag nog säga. I fredags drog vi, efter en som vanligt mysig efterfest till BJ för att skaka rumpa. Hade väldans roligt faktiskt. Brukar inte gilla BJ men med rätt människor så blir det bra!
Lördagen var jobbig, sovit för lite och druckit för mycket. Jag jobbade 1200-1930. Sen på kvällen så drog jag, Maria och Malin ut på en liten konstig sväng som slutade med bussen hem. Men jag har alltid roligt med min tjejor. Så imorgon så trotsar vi normerna och kör på en så oromantisk dag som möjligt; McDonalds, basket och öl! Tänkte även klämma in en ssväng till gymmet och en sväng i bilen innan dessa oromantiska händelser inträffar. För att orka ta mig till gymmet imorgon så bör jag sova nu..
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0