27.02.12

Ett fel närmare rätt, ett sätt att se på saken.

Nu var det ett tag sen igen. Men jag har varit på semester(!). Var uppe i Lofsdalen med delar av familjen+ kompisar till oss barn. Min kompis blev då Maria.. Hon har varit muchos jobbig... hon vet percis vilka "buttons to press" för att få mig irriterad. Men vi har haft det vääldans roligt också! Puss på dig min lilla kulting.
I fredags hade jag en sjukt bra kväll. Började hos Elin med mina fina brudar och vin. Sen drog vi till BJ, där dansade vi järnet innan alla liksom försvann till sitt... Vi träffade på delar av Uppsala basket herrarna på dansgolvet också. Otippat...Jag, Maria och Anna avslutade i alla fall kvällen på efterfest i industristaden. Där stannade jag och Maria fram till eftermiddagen dagen därpå. Väldigt trevligt.
I söndags hade jag en asmysig dag med Emilia. Vi shoppade och åt kinamat och snackade hela dagen. Fantastiskt mysigt.
Idag har jag haft körlektion, träffat Anna aka zubeyde och sen jobbade jag. Lagomt sådär. Mne jag avr så korkad att säga ja till att börja kl 0700 imorgon, istället för 1100......stupid. Sen ska jag sjunga på en basketmatch imorgon också..  fast jag är lite nervös.  Jag har liksom gjort saker framför delar av basketlaget som man endast borde göra om man heter typ Candy... Så jag kommer typ kissa på mig och snubbla in och sjunga fel text och tappa byxorna.... nää... men vad ska jag ha på mig liksom? haha.. nu måste jag sova.. ska upp halv sex!
Nattiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0