29.02.11

Alltså jag är helt inne i det här med basket nu. Jag kollar upp matchresultat på nätet och planerar mitt liv efter kommande matcher.. Ska det vara så? Vi var i alla fall på basket igår. Sista matchen jag sjunger på denna säsong. Känns tråkigt, det är faktiskt lite roligt. Men det var ju då extra nervöst igår men det gick ju galant! Det var närsta 1600 pers där och Uppsala vann stoort!(29 poäng) Duktiga killar. Efter matchen gick vi till Orvars och drack öl och spelade TP. Mysigt!!

Jag har haft en otroligt cozy och välbehövd dag med min fina Emilia. Vi har shoppas second hand och fikat i vårsolen. Helt stört va varmt det var idag, jag kunde sitta på altanen iklädd endast Tshirt. Sjukt mysig dag i alla fall.

Nu sitter jag och torterar mig med sorglig musik. Så jävla dum. Men kan inte hjälpa det. Odins spellista är så jäkla bra. Deja vu...Ska väl ta och sova snart. Jobbar 08-15 imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0