12.01.12

Det är svårt att sakna n¨got man aldrig haft.

Jo men va då, dete är väl lagom dags att skriva nått nu va? Det nya året och allt. Jag orkar faktiskt inte sammanfatta allt jag gjort sen jag skrev senast så blickar framåt lite. Eller i alla fall till helgen. Imorgon är det, efter 11 h jobb, gasque på Norrlands som gäller och lördag salu kanske. Jo, jag är ledig i helgen så ska köra hårt. Jag är nämligen aldrig ledig längre.
Idag hade jag tenta som gick bättre än jag trodde. Men man ska aldrig säga att man tror att man klarade den för då gör man inte det så jag tror inte jag klarade den.. Sen träffade jag mitt lätt störda vän Maria och tog den galet lugnt hela dagen med OC och SATC. Sen åkte jag hem och fortsatte mitt nya musikprojekt, nämligen att arra The Moment I Met You- Vincent. Det är himla roligt ska jag berätta. Men jag har ett problem. Jag har nått maxstorleken på filen och jag är långt ifrån klar. What to do?

Nu ska jag sova för att palla jobba imorgon.
piz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0