24.01.12

Din mamma borde lärt dig lite granna.

Vilken skön dag. Har legat och tokdegat framför OC och SATC hela dagen. Efter några timmar fick jag sällskap av en mentalt förvirrad blondin. Supermys. Nu ligger jag här helt död med världens träningsvärk efter mitt ofattbara gympass igår. Klapp på axeln där då! Resten av gårdagen spenderades med Emilia och Elin hos Elin med några boxar vin för att fira min finaste 21åring (snart har jag två). Vi förflyttade partyt till Terassen där vi hängde några timmar innan vi skiljdes åt. Det var en bra kväll.
Imorgon är det jobb som gäller så jag ska nog ta och lägga mig nu så jag kan ta ign lite förlorad sömn.
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0