01.03.12

Lost in this world, I even get lost in this song. And when the lights go down, that is where I'll be found.

Denna dagen ett liv?
Började jobba kl 0800. Alarmet ringde 0630, men då var jag redan vaken. Varför det? Jag förstår inte. Efter jobber så träffade jag Moa innan kören. Vi satt och tjejsnackade som vi gör bäst och drack kaffe. Sen fortsatte vi de trevligheterna efter kören.
Imorgon är det mer jobb som gäller, 11-20. Sen blire discodans!

Jag förstår inte varför jag ska hålla på och tortera mig så här. Det är ju bara dumt! Att lyssna på sorglig musik när man är lite nere, så jävla dum. Jag fungerar ju så att musik kan få mig att göra vad som helst typ. Det är egentligen bara musik (förutom tragedier) som kan få mig att gråta. Så musik är lite av en svaghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0