06.03.12

Du är som en drog, när man väl känt smaken vill man bara ha mer.

Nu är jag sådär konstig igen. Jag blev liksom lite mållös där ett tag men börjar få tillbaka talförmågan.

Idag var vi på basket igen, fast idag som VeryImportantPeople. Nationalsången vill jag inte ens prata om. Jag sjöng inte idag men jag önskar att jag gjorde det.... Matchen var sjukt spännande men slutade lycklig. Så sjukt spännande med basket alltså!
Dagen spenderades med My i solen med rejäl uppdatering av mitt liv. Vi ses alldeles för sällan, det ska det bli ändring på. Innan vi skiljdes åt så shoppade jag en assnygg klänning! Den på bilden fast en svart. Så snygg!!
Igår efter jobbet så åkte jag till Elin för lite mys med flickorna mina. Chirre och dirre och lite för mycket alkohol för en måndag tror jag bestämt. Men vi hade mysigt som alltid!

Nu ska jag ta och sova och läsa baskettidningen som jag la beslag på idag!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0