08.03.12

Dina händer mot mina händer, vänder vinden i mig.

Har haft en mysig dag med fina tjejor och TP innan jag drog till kören och lärde oss pland annat arret på Havanna Mamma. Sen en kopp te med Moa som vanligt.

Imorgon är det jobb som gäller sen ska jag äta middag hemma för första gången på länge. Eller ja äta middag för första gången på länge typ... Sen på kvällen är deet BJ med tokfina brudar! 

Hela den här "Om man inget satsar kan man inget vinna"-grejen känns lite pissigt just nu. För det jag inte tänkt på riktigt var att det finns en baksida till allt och att man även måste läsa mellan raderna; Om du satsar så kan du förlora. Knepigt det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0