11.03.12

Längtan som lär mig, förklär mig både på gott och på ont.

Mördarmorgon. Klockan ringde straxt innan sex men kom inte upp förenst en stund efter. Sen var det bara att stressa för att hinna till jobbet. Började 07:45. Men nu har jag ju hela eftermiddagen ledig. Jag och mamma tog en sväng med bilen innan vi åkte hem. Nu ska jag straxt träffa Maria.
Igår jobbade jag 1300-1930, så lång dag som blev jobbigade när jag insåg at jag jobbade till halv åtta istället för sju. Sen missade jag och sara bussen i stan så vi fick så där och vänta i en halvtimma så jag var inte hemma förens nio. Ovärt. Då blev det mello och en stund i studion innan jag gick och la mig.
Nu har vi en ny vecka framför oss. Viktigaste veckan på året. Min födelsedagsvecka!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0