30.03.12

Love is leaving, love's believing and baby that's the hardest part.

Vad tar tiden vägen? Det är snart April ju. Sen ska det ju snöa imorgon också. Jomenvisstsåatteh.
Den här veckan har varit full med jobb. tror jag kommer upp i närmare 45 timmar. Lite extra här och förlänga lite där.... Det klirrar fint sen i slutet av april. Nu, nu är jag bara trött. Så jag ska ta och sova nu, börjar nio imorgon. Skulle egentligen börja tolv men sen ville dom ha mig på frukten och då skulle jag börja tio och sen bara blidde det nio.. sova får jag göra när jag är död.

Basket imorgon. Och jag missar. den börjar klockan fyra och jag slutar sex. då är matchen slut. Detta får mig att må dåligt på riktigt. Lite konstigt kanske men så är det i alla fall. Jag vill så gärna gå.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0