19.11

Sida vid sida förstår vi varandra. Lever i nuet och har helt glömt dom andra.

 Ibland mår jag bra alltså. Jag har haft en väldigt bra helg (om man bortser från en viss incident). På fredagen så var jag och Anna på Basket innan vi drog till Oasia för att gå på Mash up International. Men eftersom vissa personer var lite långsammare än andra så drog vi till BJ istället. På lördagen så fick Erik med mig på Twilight, lite syster bror tid. Filmen var riktigt bra och det var väldans trevligt att umgås med min bror. Efter bion åkte vi iväg på middag med familjen för att laga diverse fyldpasta. Lite mer family time. När jag var mätt och belåten så skjutsade erik mig till Elin där jag drack några glas och snackade lite innan jag mötte upp Anna för en uppdatering av diverse händelser. Men vi båda var så slitna efter fredagens bravader så vi avslutade kvällen rätt så tidigt och åkte till varsin del av stan. Sen dess har jag spenderat all min tid i B-håga. Nu är jag hemma i Stockholm och ska precis gå och lägga mig. Det är dags.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0