03.09.12

Det finns saker som jag aldrig berättat för nån. Det finns saker som jag aldrig skulle ljuga om.
 
Andra veckan i skolan då. Så taggad inför alla spännande lektioner, typ kör, studio, songwriting. Kommer bli roligt.
Idag hade vi songwriting på morgonen då vi delades in igrupper och fick i uppgift att skriva en låt på 45min. Stressade elever kan jag säga men alla grupper fick fram varsin låt. Mycket imponerande.
Sen hade vi kör och sjöng "slavmusik" med Dimitri Keiski. Han såg så glad ut hela tiden för att det lät så bra. Efter det så hade vi Röst och Tal. Mycket spännande. Vi hade blivit varnade för läraren, att hon skulle vara sträng och elak. Alla var supernervösa, men hon var intressant och verkar bra. Hon tycker att jag ska sänka min röst, alltså tonläget och prata långsammare. Jag kommer låta som ett mongo... Jaja, litar på henne. 
När jag slutade träffade jag Emilia för en fika och lite mys. Hon kom ju hit och hälsade på mig igår och vi käkade middag och secondhandshoppade lite. Blev så glad av att ha henne här en stund. Vi mös med film och massa gott innan vi trängdes i min lilla säng. Hon sover ju som en gris. 
Nu har jag tagit en skön dusch med ansiktsmask och skrubb och nu är det dags att tokvila!
Pis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0