10.09.12

Det är mörkt och kallt här hos mig men du har sånt som gör det ljust igen.
 
Då var man inne på tredje veckan i skolan. Det mesta känns riktigt bra här i stockholm just nu. Bra (bäst) klass, min lägenhet börjar likna nått, bra skolan och jag börjar trivas ordentligt. Förra veckan fikade vi med klassen hos Hannah. Det slutade med att vi var kvar hos henne fram till tio och jammadeoch snackade och hade det stört mysigt. har en sådan fantastisk klass.
 
I helgen var jag hemma i Uppsala mest för Kulturnatten och min sista konsert med De Visa. Efter repet på fredagen så blev det korridorsfest hos Emilia. Mycket trevligt, finns inte jätte mycket att säga förutom att det var nice.. På lördagen skulle jag hämta bilen och handla och duscha innan genrepet. Sen fikade jag med Anna och My, då vi bestämde att vi skulle åka hem till mig efter konserten och käka middag innan jag och Anna tog oss an vad kulturnatten hade att bjuda på. Middagen var superMYsig men kvällen slutade väl inte riktigt som planerat men är i ändå nöjd med dagen, tack tjejer!
 
  
     
Halva fina klassen!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0