17.10.12

Om du aldrig någosin duger och dom bara tjatar och ljuger, vad ska du med dom till?
 

Ännu en måndag. Denna lika bra som förra. Den började med en redig sovmorgon, välbehövlig efter en helg med för lite sömn. Som förövrigt var väldigt bra. Mina helger brukar typ vara det nu för tiden. Jag kunde inte hålla mig ifrån Uppsala så det slutade med att jag satt på tåget helt plötsligt. Mysigt att träffa föräldrarna efter typ två veckor. Och en fest med härliga människor, plus middag med släkten på det. Kan det bli bättre?
 
I fredags var jag på partaj hos Fredrik innan vi drog till Sommar och skakade rumpa. Efter fyllekäk och lång resa till så kom jag äntligen hem till mig vid fyra. Sen några timmars sömn innan jag har lika många timmar i tvättstugan. Jag tvättade 6 maskiner. Handukar, lakan, kläder, 30 grader, 40 grader.... Så städade jag också. Väldigt produktiv dag.
 
Imorgon har vi den jobbigaste lektionen på hela veckan. Röst och Tal. Vi ska återberätta en H.C Andersen saga men olika röster. Jag vill inte.. Det finns så mycket annat spännande att göra istället!
 
Nu ska jag sova i alla fall.. Det får gå som det vill imorgon. 
Pis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0