20.09.12

Minnet av dig är som koffein, den stunden då du sa att jag var fin är det som håller mig vaken igen.
 
Ingefära och honung är mina bästa vänner idag. Blev en heldag i lägenheten bestående av sömn och CSI NY. Orkar inte bli sjuk. Så jag hoppas att mina 14h sömn och vila hjälper. Så uttråkad. 
Igår var en riktigt bra dag. Sjukt bra lektioner. Interpretation, röstteknik och scenisk träning. Sen en mysig promenad i Stockholm och vinmys hos Nina med klassen. Fler dagar som dessa behöver man. 
Imorgon är det fredag, vilket vanligtvis innebär att jag åker hem till Uppsala. Det är även det son gäller imorgon.. Haha.. jag kan liksom inte hålla mig borta. Så det blir inflyttningsfest imorgon och sen får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på.
Nu ska jag ta och sova lite mer om det går.. 
Piz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0